Veelgestelde vragen
Deelnemers
Tips bij het code activeren en inloggen
De cadeaukaart die je van jouw werkgever hebt ontvangen, bevat een unieke code. Deze code moet je eerst eenmalig activeren.
Bij een eerste bezoek aan de shop: Activeer EERST jouw code
Vul het webadres dat genoemd staat op de cadeaukaart in op de adresbalk (niet in de zoek-regel).
Je komt dan op de pagina om de code te activeren. Dit doe je aan de linkerzijde, onder 'Code ontvangen?'. Tik de code in en klik op de knop eronder 'Activeer code'. Je komt dan op het scherm 'Code activeren'. Vul de gegevens in, bedenk een wachtwoord en klik je op ‘Bevestig’. De code is nu geactiveerd! Je komt direct in de webshop en kunt een cadeau kiezen.
Bij een volgend bezoek aan de shop: Log in met je eigen gekozen e-mailadres en wachtwoord
Bij een volgend bezoek aan de shop kun je de code van de cadeaukaart NIET meer gebruiken. Je logt nu in met het e-mailadres en het wachtwoord zoals je dat eerder hebt opgegeven. Dit doe je aan de rechterzijde, onder 'Inloggen'. Mocht je het wachtwoord niet meer weten, klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’ en ontvang een link in jouw mailbox voor het aanmaken van een nieuw persoonlijk wachtwoord.
De cadeaukaart die je van jouw werkgever hebt ontvangen, bevat een unieke code. Deze code moet je eerst eenmalig activeren.
Bij een eerste bezoek aan de shop: Activeer EERST jouw code
Vul het webadres dat genoemd staat op de cadeaukaart in op de adresbalk (niet in de zoek-regel).
Je komt dan op de pagina om de code te activeren. Dit doe je aan de linkerzijde, onder 'Code ontvangen?'. Tik de code in en klik op de knop eronder 'Activeer code'. Je komt dan op het scherm 'Code activeren'. Vul de gegevens in, bedenk een wachtwoord en klik je op ‘Bevestig’. De code is nu geactiveerd! Je komt direct in de webshop en kunt een cadeau kiezen.
Bij een volgend bezoek aan de shop: Log in met je eigen gekozen e-mailadres en wachtwoord
Bij een volgend bezoek aan de shop kun je de code van de cadeaukaart NIET meer gebruiken. Je logt nu in met het e-mailadres en het wachtwoord zoals je dat eerder hebt opgegeven. Dit doe je aan de rechterzijde, onder 'Inloggen'. Mocht je het wachtwoord niet meer weten, klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’ en ontvang een link in jouw mailbox voor het aanmaken van een nieuw persoonlijk wachtwoord.
De code van de cadeaukaart dien je EENMALIG te activeren Dat doe je onder 'Code ontvangen'.
Lukt het niet? Dan krijg je een één van de volgende foutmelding met advies te zien.
De code is niet juist ingevoerd; probeer het opnieuw.
Controleer de ingevoerde code. De code is niet hoofdletter-gevoelig en ook de spaties in de code hoef je niet per se in te typen. Zolang je maar de juiste letter/getallenreeks gebruikt.
Kijk of je niet per ongeluk een hoofdletter B voor een 8 aanziet.
Lukt het nog steeds niet? Stuur dan een mail naar helpdesk@mijou.nl. Vermeld daarin je code. Wij zullen deze code testen en contact met je opnemen.
Je hebt de code al geactiveerd; log direct in met het eerder gekozen e-mailadres en wachtwoord.
Vul dan aan de rechterkant onder Inloggen het door jou gekozen e-mailadres en wachtwoord in. Eventueel kun je hier 'wachtwoord vergeten' gebruiken.
Je kunt maximaal 1 code activeren op hetzelfde e-mailadres. Wil je meerdere codes activeren, gebruik dan een ander e-mailadres voor de andere code. Het is wel belangrijk dat je zelf toegang hebt tot dat e-mailadres, want daar komt ook de bestelbevestiging op binnen.
Heb je geen ander e-mailadres beschikbaar? Dan voegen wij beide codes graag voor je samen. Neem daarvoor telefonisch of per email contact op met de helpdesk.
Heb je geen ander e-mailadres beschikbaar? Dan voegen wij beide codes graag voor je samen. Neem daarvoor telefonisch of per email contact op met de helpdesk.
Er zijn 2 foutmeldingen mogelijk die je ziet in de rode balk bovenin het scherm:
E-mailadres (..) is niet bekend. Activeer eerst je code of gebruik het e-mailadres waarmee je de code hebt geactiveerd.
Check eerst of je geen typefout gemaakt hebt in het e-mailadres. Of wellicht heb je een ander e-mailadres opgegeven tijdens het activeren?
Is dat allemaal goed, dan heb je de code nog niet geactiveerd. Doe dat eerst aan de linkerkant onder 'Code ontvangen'.
Het wachtwoord is niet juist. Probeer het opnieuw. Als je het wachtwoord niet meer weet, klik dan op 'Wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan een emailbericht om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Vul eerst zorgvuldig je wachtwoord in. Lukt dat niet, ga dan naar 'Wachtwoord vergeten' om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
E-mailadres (..) is niet bekend. Activeer eerst je code of gebruik het e-mailadres waarmee je de code hebt geactiveerd.
Check eerst of je geen typefout gemaakt hebt in het e-mailadres. Of wellicht heb je een ander e-mailadres opgegeven tijdens het activeren?
Is dat allemaal goed, dan heb je de code nog niet geactiveerd. Doe dat eerst aan de linkerkant onder 'Code ontvangen'.
Het wachtwoord is niet juist. Probeer het opnieuw. Als je het wachtwoord niet meer weet, klik dan op 'Wachtwoord vergeten'. Je ontvangt dan een emailbericht om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Vul eerst zorgvuldig je wachtwoord in. Lukt dat niet, ga dan naar 'Wachtwoord vergeten' om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Om je bestelling goed te kunnen verwerken hebben wij naast je voor- en achternaam ook je e-mailadres en telefoonnummer nodig.
De gegevens worden uitsluitend voor de volgende zaken gebruikt:
Naast bovenstaande punten gebruiken wij je persoonsgegevens nergens anders voor. Je ontvangt geen ‘spam’ van ons en wij verkopen je gegevens niet door aan derden.
De gegevens worden uitsluitend voor de volgende zaken gebruikt:
- Het versturen van een bestelbewijs zodra jij je bestelling geplaatst hebt;
- Het versturen van e-mails om je te informeren over jouw order; en/of
- Het bellen om je te informeren over je bestelling of vraag.
Naast bovenstaande punten gebruiken wij je persoonsgegevens nergens anders voor. Je ontvangt geen ‘spam’ van ons en wij verkopen je gegevens niet door aan derden.
Als je jouw unieke code nog niet hebt geactiveerd en je bent jouw cadeaukaart met code kwijt, dan raden we je aan contact op te nemen met jouw werkgever. Wellicht dat deze nog een kaart over heeft.
Wanneer je jouw unieke code wel geactiveerd hebt, dan kan je inloggen met het e-mailadres en het persoonlijke wachtwoord dat je hebt opgegeven bij het activeren van de code. Ben je jouw persoonlijke wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten' onder het kopje 'Inloggen' en vraag een nieuw wachtwoord aan.
Wanneer je jouw unieke code wel geactiveerd hebt, dan kan je inloggen met het e-mailadres en het persoonlijke wachtwoord dat je hebt opgegeven bij het activeren van de code. Ben je jouw persoonlijke wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten' onder het kopje 'Inloggen' en vraag een nieuw wachtwoord aan.
Je kan contact opnemen met de helpdesk door het contactformulier in te vullen. Deze vind je onderaan deze webpagina onder 'Contact'
De helpdesk beantwoordt jouw vraag tijdens kantooruren, in de regel binnen twee werkdagen.
De helpdesk beantwoordt jouw vraag tijdens kantooruren, in de regel binnen twee werkdagen.